Forum uLAB Strona Główna uLAB
laboratorium artis - compendium ceramiczne

CERAMICZNE ABC Forum uLAB Strona GłównaCERAMIKINFO  Forum uLAB Strona Główna uINACZEJ  FOTOGALERIA GALERIE AUTORSKIE  FOTOGALERIA FOTOGALERIA  Forum uLAB Strona Główna uFORUM 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Twoje wiadomościTwoje wiadomości   ZalogujZaloguj   uLABuLAB 

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
glonojad69

PostWysłany: Sob Lut 04, 2012 1:26 am    Temat postu: Piece PRYMUS Odpowiedz z cytatem

Witam

Jestem ceramicznym laikiem, bêdê natomiast potrzebowa³ wypalaæ glinê generalnie wy³±cznie na biskwit, przynajmniej na pocz±tku. Chodzi mi o doradzenie w sprawie zakupu pieca, ma³ego 50-60L, energooszczêdnego, w miar trwa³ego. Znalaz³em tu http://www.baza-artpiece.pl/promocja/piece-kregowe-do-ceramiki chyba najtañsze nowe piece elektryczne PRYMUS.
Czy mia³ kto¶ z Was z nimi styczno¶æ i mo¿e siê wypowiedzieæ co do ich jako¶ci?
Czy mo¿e lepiej do³o¿yæ NIECO i zainwestowaæ w Nabertherm lub Kittec?
Dziêki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
angellour

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 9:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Glonojad ju¿ kupi³ piec :D
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Katarzyna

PostWysłany: Pon Lut 20, 2012 10:48 am    Temat postu: PRYMUS??? Odpowiedz z cytatem

Witam, sama zastaniawiam siê teraz nad Prymusem... I co? Kupi³e¶ Prymusa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kosmatka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2012 11:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam! Mam taki piec o pojemno¶ci 45l ju¿ 5 lat, a kupi³am u¿ywany, jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
glonojad69

PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 11:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem